Viimati uuendatud
15.04.2005

Pildil peasüüdlane - Võistlusauto Suzuki Jimny (aastast 1999) täisvarustuses.
(Oli kasutusel 2002-2005)

Veidi autost:

Todetud 1999
Mootor: 1298 CC /16V SOH /59 KW
ERIVARUSTUS:
maastikurehvid (aprill 2003), Hi-lift tungraud (aprill 2003), küljetorud (juuli 2003), katusraam (juuli 2003), metallsillad (juuli 2003), lisatuled (oktoober 2003), vints Warn 6000 (juuni 2004)

Tegu on pesuehtsa originaalkalssi autoga,mille juures midagi erilit ettevõetud ei ole. Kõik seni lisatu on olnud auto ja sõitjate turvalisuse huvides.

Lisanud oleme küljerauad, ehk "sangad", milledest tõstes on võimalik mudas siplev masin pinnale upitada. Masin on saanud katusele korraliku raaami koos lisatuletega (pildidl puuduvasd) ja külge okstõkke trossid. Loomulikult on autol all tänavsõidu kummidest erinevad rehvid. Sillaehitajtele kohaselt on meil kaasas ka sillad, mille abil end rasketest kohtadest üle aidata.

Jimnyl on tugev tsingitud täisraam, ees ja taga tugevate sildadega sõltuv keerdvedrustus, viiekäiguline manuaalne käigukast. Loomulikult on jaotuskastis ka aeglustuskäik. Hea manööverdusvõime tagavad suur kliirens (min 190 mm), kompaktne teljevahe (2250 mm), suured ülendinurgad (ees 42 °/ taga 46°) ja ületusnurk 23° ja väike pöörderaadius (4,9 m).
Tagaistme saab kahes osas kokku klappida, muutes auto vastavalt kahe, kolme või neljakohaliseks. Küljepolstrid on kergesti eemalatatavad, põrandal on praktiline kummimatt - liigset luksust ei ole ja seda on tootja taotlenud: tõsist maasturimeest ei rõõmusta helehall sametpolster pakiruumi põrandal vaid pigem häirib.

Pildil tugiteenistuse- ja saateauto - LADA NIVA aastast 1990.
(Oli kasutusel 2002 kuni 2005)

Todetud: 1990
Mootor: 1570CC /55 KW
Rehvid: 205/R16 Technics MT
ERIVARUSTUS:
Hi-lift tungraud (märts 2003), tugevdatud küljekarbid (mai 2004)

Veidi autost: