|
|
Pildil peasüüdlane
- Võistlusauto Suzuki Jimny (aastast 1999) täisvarustuses.
(Oli kasutusel 2002-2005)
Veidi autost:
Todetud 1999
Mootor:
1298 CC /16V SOH
/59
KW
ERIVARUSTUS: maastikurehvid (aprill 2003), Hi-lift tungraud (aprill
2003), küljetorud (juuli 2003), katusraam (juuli 2003), metallsillad
(juuli 2003), lisatuled (oktoober 2003), vints Warn 6000 (juuni 2004)
Tegu
on pesuehtsa originaalkalssi autoga,mille juures midagi erilit ettevõetud
ei ole. Kõik seni lisatu on olnud auto ja sõitjate turvalisuse
huvides.
Lisanud oleme küljerauad,
ehk "sangad", milledest tõstes on võimalik mudas siplev
masin pinnale upitada. Masin on saanud katusele korraliku raaami koos lisatuletega
(pildidl puuduvasd) ja külge okstõkke trossid. Loomulikult on
autol all tänavsõidu kummidest erinevad rehvid. Sillaehitajtele
kohaselt on meil kaasas ka sillad, mille abil end rasketest kohtadest üle
aidata.
Jimnyl on tugev tsingitud täisraam, ees ja taga tugevate sildadega sõltuv
keerdvedrustus, viiekäiguline manuaalne käigukast. Loomulikult on jaotuskastis
ka aeglustuskäik. Hea manööverdusvõime tagavad suur kliirens (min 190 mm),
kompaktne teljevahe (2250 mm), suured ülendinurgad (ees 42 °/ taga 46°) ja
ületusnurk 23° ja väike pöörderaadius (4,9 m).
Tagaistme saab kahes osas kokku klappida, muutes auto vastavalt kahe, kolme
või neljakohaliseks. Küljepolstrid on kergesti eemalatatavad, põrandal
on praktiline kummimatt - liigset luksust ei ole ja seda on tootja taotlenud:
tõsist maasturimeest ei rõõmusta helehall sametpolster pakiruumi põrandal
vaid pigem häirib.
|