Pildil peasüüdlane
- Võistlusauto Suzuki Samurai (aastast 19XX) täisvarustuses.
Veidi autost:
Todetud 19XX
Mootor:
1298 CC /66HP@6000rpm/G13BA
I-4 OHC /
ERIVARUSTUS: nupulised maastikurehvid , Hi-lift tungraud , küljetorud,
pulliruad, oksatrossid, põhjakaitse lisatuled , vints Warn 6000 ja
Noname 12000.
Tegu
on pesuehtsa originaalkalssi autoga,mille juures midagi erilit ettevõetud
ei ole. Kõik seni lisatu on olnud auto ja sõitjate turvalisuse
huvides.
Lisanud oleme küljerauad,
ehk "sangad", milledest tõstes on võimalik mudas siplev
masin pinnale upitada. Masin on saanud korralikud lisatuletes ja külge
okstõkke trossid. Loomulikult on autol all tänavsõidu kummidest
erinevad rehvid.
Samurail on tugev täisraam, ees ja taga tugevate sildadega sõltuv lehtvedrustus,
viiekäiguline manuaalne käigukast. Loomulikult on jaotuskastis ka aeglustuskäik.
Tagaistme puudumine (tegu ju kubikuga), muudab auto meeldivalt ruumikaks mahutmaks
kogu vajaliku off-road varustuse. Küljepolstrid on kergesti eemalatatavad,
põrandal on praktiline kummimatt - liigset luksust ei ole ja seda on tootja
taotlenud: tõsist maasturimeest ei rõõmusta helehall sametpolster pakiruumi
põrandal vaid pigem häirib.
|